poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Późna godzina czas spać. A co robię ja ? Buszuję w necie.:) No, ale warto było, znalazłam kilka energetycznych kawałków ( ale to dopiero jutro ) dzisiaj zaserwuję wam kołysaneczkę na lepszy sen. :P
DOBRANOC.

No dobrze kilka słów wyjaśnienia. Jestem wielką fanką mocnego brzmienia ( no może nie aż tak mocnego). Jeśli chodzi o zespół Behemoth to nie do końca przekonuje mnie wokal ( nie wiem jak to nazwać do końca, powiedzmy growling ), może to po prostu nie mój typ. Jednak brzmienie gitar, basów i perkusji w pełni mnie satysfakcjonuje. Jednak jeśli mam być zupełnie szczera to głównym elementem przyciągającym uwagę do zespołu B. jest akurat Adam Darski. No cóż, jeśli chodzi o niego samego to nie mam żadnych zastrzeżeń, facet nie dość, że inteligentny, przystojny to jeszcze posiadający tą nurtującą dawkę tajemniczość. :) Cóż bilans wychodzi mi pozytywny, mimo iż nie przepadam za growlowaniem Nergala, to lubię sobie po prostu na niego popatrzeć (jak większość kobiet). :)
Teraz to już naprawdę dobranoc ...;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz